Porsche je aktivně zapojené do prosazování elektromobility a má ambiciózní plány dosáhnout uhlíkové neutrality. V Číně, která je pro Porsche klíčovým trhem, se značka zaměřuje na nové technologie, inovace a digitalizaci.
Pozice Porsche v Číně je silná; země zůstává největším jednotlivým trhem pro Porsche již sedmý rok po sobě, s rostoucími prodeji a úspěchem v oblasti elektrifikace. V konkurenci si Porsche stojí dobře, díky svému důrazu na kvalitu, inovace a exkluzivitu.
Příprava Porsche na čínský trh zahrnuje strategii elektrifikace, rozvoj digitální inteligence a posílení exkluzivní sportovní mobility s emocionálně nabitémi elektrifikovanými modely.
Ambiciózní cíle Porsche zahrnují dosažení více než 80 % prodeje všech elektrických nových vozidel do roku 2030 a snahu o CO2-neutrální hodnotový řetězec.
Recyklace hraje v Porsche klíčovou roli, s cílem minimalizovat negativní dopady na životní prostředí a uzavřít materiálové cykly. Společnost se zaměřuje na efektivní využití zdrojů a zvyšování podílu recyklovaných materiálů ve svých vozidlech.
celý díl magazínu zde: https://youtu.be/o3IfkXn9yrg