Fotbalové mistrovství Evropy, které se v Německu koná od 14. června do 14. července 2024, má potenciál oživit německou ekonomiku. I když se očekává, že to nebude zásadní zvýšení hrubého domácího produktu (HDP), přinese to několik příležitostí pro různé odvětví. Zde jsou některé aspekty, které mohou být ovlivněny: – Aerolinky: Díky nárůstu turistického ruchu a fanoušků, kteří cestují na fotbalové zápasy, mohou aerolinky zaznamenat vyšší tržby. – Hotely a restaurace: Hostitelská města budou přivítat návštěvníky, což může zvýšit vytížení hotelů a restaurací. – Pivovary a bary: Fotbalové utkání je často spojeno s konzumací piva a jídla v hospodách a barech. To může přinést zvýšený obrat pro pivovary a provozovatele těchto zařízení. – Sportovní obchody: Fanoušci si mohou pořídit nové sportovní oblečení a suvenýry, což může prospět prodejcům. I přes tyto příležitosti je však důležité si uvědomit, že ekonomický dopad nemusí být dramatický. Německo se snaží oživit svou ekonomiku, a tak doufá, že fotbalové Euro přinese alespoň malý impuls . Doufejme, že fanoušci si užijí skvělé zápasy a že to bude pro Německo i ekonomicky pozitivní záležitost!
Celý díl magazínu Svět okem Raptora na Youtube https://youtu.be/cGA_cZ8UrOI