Nový průzkum odhaluje ztrátu důvěry Rakušanů v mediálního veřejnoprávního giganta ÖRF…
Průzkum renomovaného institutu „Market“, který veřejnoprávní vysílací platformy do značné míry ignorovaly, odhaluje rozsah zklamání z veřejnoprávní ÖRF (televize, rozhlas, nová média):
56 % dotázaných ztratilo důvěru ve vysílání!
35 % dokonce hovoří o „silné ztrátě důvěry“
21 % „ztratilo určitou důvěru“.
Ztráta důvěry v ORF je ještě větší než v kdy nevěří více jak 51 % v EU, 49 % bankám a 51 % farmaceutickému průmyslu.
Podle průzkumu ztratila mezi obyvateli nejvíce důvěry federální vláda:
65 % ztratilo hodně důvěru ve vládu
41 % středně
24 % málo
Kontroverzní daň ÖRF od roku 2024
Výsledky průzkumu přicházejí pro ÖRF ve špatnou dobu. ÖRF a jejích 3500 zaměstnanců mají vnitřní spory kvůli kontroverznímu daňovému zákonu černo-zelené vlády (Lidovci ÖVP – Zelení). Od 1. ledna 2024 by to vysílateli přineslo přes 710 milionů €uro ročně.
Čína se díky inovacím a automatizaci dostává do popředí ve výrobě elektromobilů Jedná se pravděpodobně o jednu z nejvíce automatizovaných továren na výrobu automobilů v Číně, či dokonce na této planetě. Dostali jsme příležitost si ji zblízka prohlédnout...
Republika Srbská (BiH) chce do BRICS+ Prezident Republiky srbské (Bosna & Hercegovina) Milorad Dodik řekl, že BRICS je pro Srby zajímavý a doufá, že v budoucnu bude mít republika Srbská příležitost získat status pozorovatele v této organizaci...
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.