Obě dvě největší strany lidovci ÖVP a socdem SPÖ by měly 26%…
Podle rakouského volebního průzkumu mají SPÖ a ÖVP shodně 26 procent. FPÖ je na 18 %, Zelení na 12 % a Neos na 9 %. MFG na 7 %.
1) Lidovci ÖVP – 26 %
1) Socdem SPÖ – 26 %
2) Svobodní FPÖ – 18 %
3) Zelení – 12 %
4) Liberálové NEOS – 9 %
5) Antivaxeři MFG – 7 %
Pro vstup do Rakouského parlamentu (Národní rada) je klauzule 4 %.
Je vidět, že lidovci ÖVP se pod vedením kancléře Karl Nehammera vracejí do čela. Jeho politika udržení neutrality, nevstupování do konfliktu Ruska a Ukrajiny mimo humanitární pomoc a řešení zvyšování cen za energie a potraviny, se se zjevně vyplácí a Rakušané jsou s jeho postojem většinově spokojeni.
Poslední volby byly předčasné a konaly se na podzim v roce 2019 a vyhráli je lidovci ÖVP se skoro 38 %, ještě pod vedením Sebastiana Kurze. Další volby se konají v roce 2024.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Facebook Comments